Friday, August 16, 2013

Hi

Assalamualaikum. Hi.

Aku sebenarnya takde apa pun nak cakap, takde cerita best pun nak kongsi. Tapi tetiba rasa macam nak update, dengan pantasnya aku menaip yelah sebab semangat macam ni susah nak merasuk.

Like always raya tetap raya walaupun duit raya aku tahun ni cuma RM 70 tu pun nasib baik mengharapkan belas ehsan kaum keluarga dan guru guru. Tapi part paling best aku rasa raya tahun ni ialah aku keluar beraya dengan sepuas puasnya. Seriously. Disebabkan aku memang tak fikir apa pasal nak sambung degree ni (lantak lah) dan ditambah pulak dengan kawan kawan yang setiap masa aku call cakap free memang satu dunia la kan aku pusing. Boleh dikatakan seminggu raya tu memang aku takde kat rumah disebabkan keluar berjoli joli dengan kawan kawan muehehe. Nasib baik ibunda tidak bising yelah sebab aku kan dah dewasa gitu dan sememangnya aku telah dibenarkan untuk drive siang malam tanpa limit tapi takdelah sampai tak balik rumah choi choi. Cuma yang bising aku rasa ialah si dini tu sebab ntah dia memang selalu dengki dengan aku haha.

Tanpa segan silu aku upload gambar gambar raya aku. Mostly korang dah tengok pun kat facebook tapi kisah la kan facebook dengan blogger company lain lain.







Umi dan anak anak. Semalam umi cakap pasal adik nak anak lelaki sorang yelah semua perempuan jer. Yelah yelah tengok tengok perempuan lagi hurmmmm.

Okay bye. Selamat hari raya.

3 comments:

kay_are said...

tu petande ko dah tua r tu.. ok r 70.. aku satu sen pun takdapat dah.. weh, kat sini aku nak ucap selamat hari raye maaf zahir dan batin ye.. =)

NURSHAMILA HASBOLLAH said...

haiii

Lady said...

Selamat hari raya :) okay semua comel. kbye!