Thursday, June 6, 2013

Hambar.

To be honest, aku tak tau kenapa aku gatal gatal pergi delete semua coding asal blog ni and tukar blog ni jadi macam ni. Serius tak tau. Tapi macam macam mana pun benda dah jadi, aku tak menyesal pun. Aku suka design simple macam ni, salah satu impian aku ialah nak ada blog macam ni. Haha. Macam noharam gila kan salah satu impian dalam hidup nak ada blog warna hitam legam with less colour err.

Dan disebabkan sikap rakus aku jugak, aku terdelete semua link link blog yang aku letak dekat sidebar tu. Maafkan saya. Insya Allah kalau tidak ada kekangan waktu nanti aku carik balik semua link link blog tu, jangan sedih sedih k korang. Oh perasan tolong lah.


Tinggal kenangan dah. Design ni since aku form four kot sekarang aku dah nak masuk dua puluh tahun, memang perlukan perubahan barangkali.

Hambar.

Aku dah delete semua benda benda mengarut kat sidebar tu haha. Aku harap ada yang sudi baca blog ni walaupun rupa dia dah macam kena sun burn macam ni hmm. Aku harap korang suka, sebab aku dah jatuh cinta. Okay motif?

4 comments:

nazhirah mohmmad said...

hihi sian awak

Anonymous said...

Eeee buruknye tuka la

nhn said...

eh sedap je mata nak membaca. okay lah ni. simple is better :)

Anonymous said...

Bodo bodo jer