Friday, June 7, 2013

Draft


Disebabkan aku sekarang dah habis foundation dan duduk jer kat rumah, banyak benda pelik yang datang dalam kepala otak aku. Kalau lah semua benda dalam dunia ni tak pakai duit, pakai daun ke kertas ke. Nak pergi makan mana mana petik jer daun pisang belakang rumah, nak pergi makan angin satu rim kertas bawak dalam kereta. Haha. Bahagianya hidup.

Hurmm tapi sayang bukan semudah tu nak senang kan. pilu rasa.

Lapar.

4 comments:

lu wa said...

bestnyaaa dah habis , btw , i like your new look :D simple and mahal iguess .

HeNRieTTa JoSe said...

Yummeh....pizza...so cheezy...hmmm...teringat cerita punti anak....si layana jasmay tukar daun jd duet...hehehe...

Anonymous said...

nie mkn byk kes tu gemoks

affan said...

Wow! PIZZA PIZZA! My fav!