Sunday, November 18, 2012

Ketot 3

Photobucket
Assalamualaikum.

Pasal entry sebelum ni, hmm ramai yang salah anggap. Haha.

Salah faham.

Haha. Sebenarnya salah diri sendiri jugak. Ada ke hujung entry tu kau tulis "Adakah ini namanya cinta?" Kan dah salah faham. Memanglah orang tak faham maksud tersirat tu konon cuba nak jadi sarkastik or lebih tepat gelakkan diri sendiri. Haha. The past few days, memang aku macam tak fokus sikit. Mungkin sebab well cuti semestar satu bulan lebih. Dipenuhi dengan aktiviti yang tak berfaedah langsung so apa perlu dikisahkan?

Bukan aku patut kawin ke apa. Aku cuma tak fokus. Tak fokus bukan angau laa.

Tak fokusssss.

2hb Disember ni mulalah semestar baru sebagai student asasi undang undang. Harap MUET hari tu okay dan result untuk sem ni lagi okay dari sem lepas. InsyaAllah. Doakan tau.

4 comments:

Ali Jasni said...

genius xde hallah nak study.hihihi

Hakimy Zamri said...

gelak guling2 sampai jatuh kerusi XD XD XD yana ngokngek XD XD

good luck sem depan. chaiyok2 :)

kay_are said...

sebab aku bace start num 3 so aku tak faham ape yang ko cube citekan sebenarnye.. @.@

shedameor said...

goodluck :) akak tak salah paham kan. hehe