Saturday, November 24, 2012

Almost Semester Dua.

Photobucket
Assalamualaikum.

 Heaven gila online twitter, facebook sambil makan koci. Kalau kat UiT
M memang tak mampu ah nak buat macam ni sebab busy. Haha.

Pejam celik pejam celik dah nak habis dah cuti semester aku. InsyaAllah 1hb ni dah kena balik Merbok balik, then 2hb start kelas. Hmm. Aku sebenarnya malas nak balik Merbok sebab hmm ntah malas nak study, tak ready lagi nak hadam semua subjek subjek law tu tapi tulah makin lama cuti pun tak ke mana jugak. Last last ada jugak lagi satu sem nak habis kat Merbok ni. So aku fikir cepat cepatlah habis aku nak merdeka ni. Merbok makanan mahal, merbok makanan tak sedap, merbok makanan bangla yang masak (geli doe), bilik aku dah laa tingkat tiga tinggi letih nak panjat. Merungut.

Tapi bersyukurlah dapat kat Merbok kau balik tiap tiap minggu liyana. Kalau duk shah alam mungkin kau tak balik selalu kot (padahal balik jugak haha).

Sem depan aku janji tak nak study last minute dah. Nanti menyesal macam sem lepas. Tu pun nasib baik jer dapat result okay. Kalau tak hmm menangis habis ah. Haha. Apa lagi ah? Janji tak nak study last minute, janji tak nak keluar selalu, janji tak nak habiskan duit kat benda benda yang tak guna lepas tu menyesal dan pelbagai lagi perkara perkara yang almost menjahanamkan aku sem lepas. InsyaAllah dah tak jadi dah sem ni.

Okaylah kawan kawan, jumpa kat Merbok k. Kena score elok elok sem ni kalau nak sambung degree law dengan biasiswa. Fikir tu jer fikir masa depan.

p/s : Okay aku tahu ramai adik adik yang duk google blog aku (perasan) pasal educamp. Sebenarnya memang aku tak nak tulis entry baru pun pasal utp, educamp bla bla bla sebab aku bukannya masuk utp pun. Kita kan geng geng uitm dah sekarang, tapi setakat pengalaman educamp tu ada lah. 


Adik adik boleh rujuk entri ni : Satu, Dua, Tiga.

Ni kawan baik titeww :)


7 comments:

Aliff Haikal said...

duduk asrama kah??? :O

Liyana Izzati said...

@Aliff Haikal : Kita geng skema duk asrama jaa yang mampu. Haha.

shedameor said...

goodluck yana. akak last sem dah. jangan jelous :P

Hakimy Zamri said...

Sem depan simpan2 duit sama k. jangan asyik dok guna untuk beli benda2 yang tak penting sangat. simpan duit tu buat belanja kimy dah :P bagus bagus dah nampak dah semangat nak masuk sem 2 nanti. keep it up. Err kuaci tu ada banyak lagi kan ? esok post kat rumah . hewhew :3

*tetiba aku komen sini. 1 keajaiban.*

Ali Jasni said...

jadi hamster la makan koci

kay_are said...

baru kat merbok dah banyak rungutan nye.. cane nak g obersi ni makcik? ish ish.. ape pun gud luck untuk sem yang depan gak ye.. aku nak gak koci! lame tak makan weh..

Nur Aisyah Lee said...

Good luck dalam m'harungi new sem :) hehe . n hati2 panjat tangga .