Wednesday, September 26, 2012

Exam.

Photobucket
Assalamualaikum.

Pertama sekali, aku kena taip entry ni secepat yang mungkin sebab lepas ni aku nak sambung study *laa sangat* haha.

Aku sebenarnya dari dulu jenis susah nak baca buku. Tapi hari tu ntah macam mana boleh jadi al-rajin-al-tetibas. Konon macam nak ubah laa sikit perangai bila masuk universiti. Hari tu ada laa kejap dua, semenjak duk kat univeristi ni malam malam mesti belek buku, at least baca laa jugak sikit. Lama lama macam hampeh.

Bukan nak cakap apa laa kan, tapi memang aku sendiri mengaku. Dua tiga menjak ni aku memang pemalas gila bab bab nak baca buku bab bab nak revise study. Memang pemalas gila sampai ntah tak tahu nak cakap apa. Cuma time ada test exam baru kalut baca buku, fotostat tu fotostat ni, berdoa punya panjang mintak dapat result bagus. Tapi usaha macam haremm. Adeei ni memang perangai masa sekolah dulu macam ni. Ingat masa masuk universiti dah takde. Apa? Puihh betul.

Doakan aku final ni. Kalau tak dapat 4 flat, dekan pun dah cukup.


Akhir akhir ni rasa macam malas ikut hal orang. Memang aku hidup sendiri sendiri ah, nak makan ke tak nak makan ke. Orang study aku tak study. Orang tidur aku study. Orang bangun aku tidur. Orang keluar aku tidur. Orang makan nasi aku makan roti. Tak tahu lah yang aku ni normal ke tak sebenarnya.

Nasib baik laptop roomate aku rosak. Kalau tak aku ngan dia sesama duk layan movie, online 24 jam non stop. Sekarang at least dia bukak buku, aku pun malu lepas tu join dia study skali. hahaha. Come on lah, titeww kan pemalu. Ahaks!


5 comments:

nurshamila said...

sama! aku bukak buku bila tgk roommates yg len sume sebokk study tak hingat dunia. mulanya dah terlentang dekat katil, tp atas nama keinsafan, fuhh study jgk larh. hahaa

Fakhrul Haiyin said...

kamon weh! wake up, wake up! erk. bajet gila ayat aku. haha. ilek ah weh. kau boleh punya. insyaALLAH dekan. goodluc lahh! XD

HeNRieTTa JoSe said...

good luck for your exam....

ainraus said...

goodluck dik.
lepas ni jangan malas2 tau. nanti menyesal macam i. :(

kay_are said...

ye aku tau ko pemalu =P ok2.. aku ucapkan gud luck walaupun macam dah lewat sangat je.. hmm