Thursday, March 15, 2012

Liyana On Facebook.

Photobucket

Description tu ape? Haha.

Assalamualaikum and Hi readers!

Hari ni memang aku tak tahu nak update apa dia. Serius. 

Semalam, ada akak ni invite aku pergi satu group ni. Nama group tu "Liyana".  Mula-mula tu anxious gak nak tahu apa ada dalam group ni. Then bila aku telah di-approve oleh Adminnya, Liyana Ramli. Aku jadi gila mereng kejap. Semua orang dalam group tu Liyana kot. Macam-macam Liyana ada wei. Excited kejap aku. Haha.

Oh well, aku sebagai salah seorang Liyana berasa terpanggil untuk join group ni.


Liyana maksudnya Kelembutan. Haha. Kelembutan bukan gedik k. Ramai orang konfius antara dua perkataan ni. Alaa, tak semestinya semua orang yang nama Liyana gedik kot. Aku tak.

Apa nama korang?

Nur Liyana Izzati. Seorang perempuan yang emosi tak stabil most of the time. Harap Maklum.


p/s : Eh, korang boleh add aku kat FB. Just search Liyana Izzati Abd. Aziz. Takpon tekan kat Facebook badge kat sebelah kanan tu yer. Kalau aku tak approve, sound aku sikit. No problem punya.



17 comments:

Haruno Hana 하나 said...

ada grup nama Liyana siap :D hehe~~

liyana izzati said...

@Haruno Hana : hahaha. Tu lah pasal, kita join jer. tak tahu sape punya idea nak create group tu! :)

Roxy's said...

fuyoooo , how unique liyana is , hehehe :p tapi name kite mai :( haha

liyana izzati said...

@Roxy : Oh, hai mai! Haha. Mai pon unik jugak. Thanks babe.

Anonymous said...

beautyful sangat ini blog.?
mcemane nax buat yg macam ci?
kau ajar aku nax?
ayolah..

Nurzatil Aqmar Ar Alhan said...

Wahh , sangat menarik :D

Nurzatil Aqmar Ar Alhan said...
This comment has been removed by the author.
liyana izzati said...

@Anon : Hahaha. Aku boleh jer ajar tapi tak tahu part mana yang kau nak suh aku ajar. bagi detail la sis/bro. Part mana yang kau nak buat tuto ke apa ke. K? :)

liyana izzati said...

@Nurzatil Aqmar Ar Alhan : Thanks, But aku just share jer pasal group ni. Orang lain yang susah-susah fikir idea nak create group ni. Hehe :)

Yana Libra said...

ade group ye??? nama saya Liyana gak..hehe~~

mmg lembut & sensitip sgt!! :p

mirmashi said...

done add . hoho ^^ . nak cari jugak grup nama amirah . lol :P

liyana izzati said...

@Yana Libra : Tu lah ada. Try request to join, maybe dia approve kot. Hehehe. lembut sangat!

liyana izzati said...

@Mirmashi : hahaha. Ye lah, thanks.

.........cP~ said...

Salam.

Wah wah. Bukan main Liyana2 sekalian ni ye? Siap ada group Liyana lagi?

liyana izzati said...

@CP :
Waalaikumusalam. Hahahha.Tak tahulah, kija join jer.

❖ FS ❖ said...

K nama kita kecergasan hewhew Pelik tak ? ahak

Liyana Izzati said...

@Hahha. Kecergasan? Erk =,=