Saturday, February 25, 2012

Segmen Tambah Follower Tanpa Blogwalking by MD

Photobucket



Hari ni aku join segmen yang dianjurkan oleh MD. Salah satu sebab aku join segmen ni ialah sebab aku rasa segmen ni menarik dan sangat mudah. Kenapa aku cakap mudah. Syarat-syarat nak join macam kacang jer.

1. Buat entri bertajuk " Segmen Tambah Follower Tanpa Blogwalking by MD"
2. Letakkan banner macam kat atas tu and link terus ke entry blog MD.
3. Buat entry yang simple.
4. Tag kawan anda.
5. Tinggalkan komen di entry blog MD

So, kalau sesape interested nak join boleh ke blog beliau : Doctor Muda Vs Ustaz Rock atau klik jer kat sini.

Aku nak tag :
Jom join ramai-ramai. :)

9 comments:

Mr. Doctor said...

Assalamualaikum.. TQ join segmen MD.. InshaAllah blog anda akan dimasukkan dalam group 3.. Boleh datang follow2 di blog MD 27/2/2012 bermula pukul 6pm...

Btw, Dah follow sini ^___^

AiSyA LiEzA said...

dtg dri sgmen y sama... follow sini.. sudilah ke blog saya juga ye??

#group 3

aReLaN said...

dah follow sini balik.time kasih sudi follow my blog.salam perkenalan

Iera balqis said...

salam dear ! done follow ur blogger..hit me back , oke :)..sye dari segmen yg sama (group 2) num 11.. tq dear :)

~ ADANDO ~ said...

Follow menFollow...

Salam persahabatan di alam cyber.

keep and touch..

From: adando.blogspot.

mashitah ismail said...

hai (^^)

mashi dtg dari segmen yang sama [group 1, No:3] ..jom dtg dan follow blog mashi .. mashi dh jadi follower blog ni..

http://hatiberbungaros.blogspot.com/2012/02/segmen-tambah-follower-tanpa.html

Diera Tekikushika said...

Hai. hari ni melawat kawan2 dari segmen Dr. Muda vs Ustaz Rock. jom singgah blog saya =) ada SALES hebat !! jom laa tengok mana tau ada yg berkenan =)

QasehSuci said...

Salam ukhwah...Qaseh datang dari group 1...follow awak...keep in touch k...

http://cintaqasehsuci.blogspot.com/2012/02/segmen-tambah-follower-tanpa.html

Azura @ cik buaya said...

follow ssini dr segmen sama cik buaya dr group 2 :)