Saturday, February 4, 2012

Kenangan lama.

Photobucket
Assalamualaikum.

Kerana aku selalu menulis entry yang panjang-panjang. Hari ni aku penat nak fikir idea. Jadi, aku biarkan entry ni begini.














Tadi aku godek gambar lama dalam netbook aku ni. Hasilnya, aku jumpa gambar-gambar ni :)

"A smile happens in a flash but the memory can last a lifetime"


Kalau aku boleh bercerita kisah dan kenangan di sebalik setiap gambar ini. Aku akan tersenyum, marah, menangis dan ketawa keseorangan.

3 comments:

e'ka zulaikha said...

a picture tells you thousand words :)

done following u!
vote for me, ya? diz is the link;
http://ekazulaikha21.blogspot.com/2012/02/love-my-teddy-bear-contest-d.html

liyana izzati said...

Yeah, done sis!

Sandra Azwan said...

Salam Liyana...

kenangan terindah...;-)