Monday, February 20, 2012

Kata Hati.

Photobucket
#Hint 1
#Hint 2

#Hint 3
"Tip yang penting ialah solat. Tengok calon anda tu sama ada dia solat subuh atau tidak. Kalau dia tak tinggal solat subuh itu tandanya solat 4 waktu yang lain pun InsyaAllah dia OK, sebab Subuh ialah solat paling sukar nak ditunaikan. Orang yang tak tinggalkan solat ini selalunya dia akan menjadi seorang suami atau isteri yang sangat baik. Orang yang sayangkan Allah akan sayang isteri atau suaminya dan anak-anak. InsyaAllah." - Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar





Tidak cukupkah hint yang aku bagi?

p/s : Merupakan peminat dan pembaca setia Abang Aiman Azlan, Kak Dee, Abang Hilal Asyraf.

10 comments:

.........cP~ said...

Nak beritahu kat seseorang ke? Heheh.

liyana izzati said...

Haha. Tak la sis! Saya memang tuju untuk akak ni. Hehe. Saya tak tuju kat sape-sape.

Fakhrul Haiyin said...

cukup dah hint tu. haha.

hrp2 ni xkuar tajuk.

liyana izzati said...

@FH: Ye ke? Siyes? Hahaha. Tak keluar tajuk kot kali ni. Btw, aku nak panggil kau FH la pulak. Stands for Fatin Haiyin. Eh silap, Fakhrul haiyin. Haha. Hope you don't mind. Ala-ala Fatin Liyana gitu FL. :)

mirmashi94 said...

#hint 1 >> feveret saya . n petikan kata2 tue pom , suka jugak :)

Fakhrul Haiyin said...

mcm harem ja nama Fatin Haiyin tu aku tgk. hahaaa. sukahati kau laa nk pggl apa. asalkn xmelampau sudah. hahaaa. :)

Ali Power said...

take note. :)

liyana izzati said...

@Mirmashi94 : Oh really? Saya tak tahu lah yang mana fav. Semua kot. Btw, thanks :)

liyana izzati said...

@FH: Eh, cute ape Fatin Haiyin. Kau kan peminat no.1 Fatin Liyana. Mestilah kena ada unsur-unsur beliau di dalam nama. Ye lah, memang tak melampau la ni.Dah cukup berpada-pada dah ni.

@Ali Power : Hehe. :)

Fakhrul Haiyin said...
This comment has been removed by the author.