Saturday, February 18, 2012

Hari ini 444- Followers :)

Photobucket

Petang tadi, bukak blog ni kejap. Then aku nampak ini.

Terharu dan Gembira.

Terima kasih kepada Follower blog ni yang ke 444 iaitu Cinta Cik Yan  dan follower-follower yang lain jugak. Korang memang terbaik laa.

Terima kasih kerana follow and aku harap korang selalu baca blog aku ni walaupun aku selalu update ntah apa-apa jer.

Benda follow-follow ni aku tak pernah paksa dan tak berminat nak paksa. Kalau korang suka blog aku boleh follow. Kalau tak nak takpe, aku okay. Hehhe.

Abaikan muka aku yang sama dengan kaler tudung tu. Haha. Sebenarnya just nak tunjuk yang aku ada watermark baru. Kelas ko jah. Cantik tak? Cakap cantik sambil angguk.

p/s: Ada orang cakap 444 bukan angka yang "hebat sangat pon. But well, ada aku kesah? Ngee.

Terima kasih.

9 comments:

.........cP~ said...

Tahniah2... Nak jugak buat watermark tapi, malas. haha..

liyana izzati said...

Hahaha. Thanks kat akak jugak sebab selalu baca and komen entry saya. siyes, terharu. Love you kak :) Bila agaknya dapat tengok watermark akak.? Haha.

Fakhrul Haiyin said...

ohh. ada aku situ. haha.
btw, thniah !

liyana izzati said...

@Fakhrul Haiyin: Mana-mana? A'aa erk. Aku saje jer nak bagi ada gambar ko. Baru kelas sikit. Hahaha. btw, thanks.

salwaismail said...

tahniahhhhhhhhhhhhhhh! :)

salwaismail said...

tahniahhhhhhhhhhhhhhh! :)

salwaismail said...

tahniahhhhhhhhhhhhhhh! :)

salwaismail said...

tahniahhhhhhhhhhhhhhh! :)

Ardinie said...

@salwaismail : Hahha. Sampai 4 sekali gus? :) Terima kasih.