Sunday, October 9, 2011

saya sayang awak gila-gila!

Photobucket
Semua perkara yang berlaku kepada aku sekarang ni ialah satu ujian untuk jadikan aku lebih kuat dan kental berketul-ketul. hehe. InsyaAllah, selagi boleh tahan aku janji aku akan tahan. InsyaAllah, selagi aku mampu teruskan, aku akan teruskan. hey, jangan ingat all these silly things boleh buat aku lemah sekarang okay! I'm not effected at all! at all! aku sedang sibuk untuk mengatur masa depan aku yang aku sendiri tak tahu hala tujunya. aku perlukan penasihat bukan si langau yang tak henti-henti menyebarkan cerita negatif pasal aku. ye lahh, teruskan bercakap selagi ada mulut. memang mulut kau, bukan mulut aku! yang aku tak puas hati, kenapa nak bercakap pasal aku baaii? best sangat ke aku ni, istimewa sangat ke aku ni sampai nak bercakap pasal aku? pleaselahh...


aku tak nak bergaduh dengan sesape sekarang ni. kalau nak gaduh sangat, kita langsi lepas spm ni la!

i'm not done with you yet okay.

No comments: