Saturday, June 11, 2011

Piala FA : Kelantan kalah bermaruah okay.

assalamualaikum.

apa khabar korang? sihat? Alhamdulillah. kalau mengikut perancangan awal, aku ada kurang 10 jam daripada sekarang. esok dah mula sekolah balik untuk negeri-negeri pantai timur macam kelantan, terengganu. arghh. malasnya. luckily kelantan berjaya ke final piala FA. so, kelantan cuti esok. huhu. Alhamdulillah. seriously, malas gila nak pergi sekolah balik.
aku sedih doh! kelantan kalah malam ni. iskiskisk. waaa! kenapa jadi macam ni?? haha. takpe laah. lain kali boleh cuba lagi. tapi actually, pada pandangan aku lah, terengganu just bertuah sebab Daud su tersilap sepak bola masuk gol sendiri tuh. aku rasalah.. nasib baik walaupun kalah. kelantan still cuti esok. kihkihkih.

kecikbesar: Daud Su konfirm sedih gila malam ni. tak dapat tidur lah beliau!


correction: thank to seorang anon yang tegur aku kat komen tu. actually, Daud Su tertanduk bola tu bukan tersepak! okay! hehehe. parallex error! thank anon!

6 comments:

Anonymous said...

bukan sepak dohhhh..... tertanduk untuk clearing bola. Tengok ker tak? kalau tak tengok takyah ler nak buat liputan :)

syana mizwateva said...

btol ckp anon 2 dik...akak yg tgk smlm pnye la frust...huhu

liyana izzati said...

@ sorry ar bro! aku tersilap! rilex.rilex. aku tengok lah. cuma tak ingat. hehee. sorry

liyana izzati said...

@kak syana. soorry erk kak! hehe

z a z a said...

seronok le ganu menang. so dpt cuti x ni?

liyana izzati said...

dapat cuti! hehe. tapi esok dah start sekolah balik dah.hehe. tapi ganu tak cuti. hahaha*ketawa dgn nada jahat!