Friday, June 17, 2011

nothing to share :p

assalamualaikum.

apa khabar korang? sihat? Alhamdulillah :) hati macam mana? okay ke tak? or korang tengah frust menongeng macam aku? kihkih. tak laah. kita happy and kita sayang hidup kita. kalau waktu ni korang tengah menangis, sedih, membawa hati yang lara. sabarlah okay. this is a huge, big world dear! kita patut bersyukur Allah bagi kita peluang untuk hidup dan bernafas dengan baik sekali di bumi ciptaanNya ni. tak mao la sedih-sedih lagi okay.

saat ni aku tengah packing barang untuk Konvesyen PUM esok. yea. since, i had told the whole world about this yesterday right. haha. kepoh! ada masa less than 12 hours to get all this things in my bag, and sleep tight. aku bajet yang kat sana mesti tak dapat tidur best macam kat bilik oren nih. hihihi :) plus aku kena bawak buku sejarah lah sebab ready for Ikon Sejarah, hari rabu minggu depan. maybe kalau free kat sana boleh baca kot. macam lah ada masa free sangat kan?

malam ni aku just nak share some old school pictures yang dah berhabuk dalam lappy aku nih. tak pernah sempat nak post all this pictures kat blog nih. busy lah. kadang-kadang tu rasa tenang, line tenet pulak macam siput babeng tak makan tiga hari. since kabel di curi, broadband is my only source of internet. only source of entertainment la kononya. haha. ntah. aku mengarut kan? kan? omg.







okaylah. aku terlampau mengantuk. tak sanggup nak tunggu gambar-gambar ni semua diupload. tak sanggup.!

3 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

PUM tu persatuan usahawan muda kan?? anyway,,take care...:P

liyana izzati said...

@abg alif : ya laah tu. bijak betul! anak sape la nih??

salwaismail said...

salwa buat GA. jemput tuan blog tengok hadiah. kalau nak jadi sponsor, bagitau okay?
:)

http://salwaismail.blogspot.com