Saturday, May 28, 2011

welcome new one!

assalamualaikum.

Alhamdulillah. Maha suci Allah yang mengatur yang terbaik buat umatnya. pada 5:30 petang tadi aku dapat a new cousin. the whole family is very happy and excited right now. haha. Alhamdulillah,  my auntie dah selamat melahirkan the baby. and both the mother and the baby are safe and healthy i hope so. actually, aku tak tengok lagi baby tu tapi i just got sms and facebook  daripada ayah su about this. haha. so happy. seriously, can't wait for the baby. kakak is so excited and i guess semua cousin-cousin kecik aku yang lain mesti tengah melompat-lompat macam katak sekarang.

can't wait for the baby. so so excited. plus the baby tu lelaki lagi lah tergedik-gedik orang kat rumah ni. maklumlah aku ada sorang je cousin lelaki tu pon kanak-kanak ribena lagi. lepas ni danish ada "geng" baru lah. haha. macam aku pulak excited doh sebab adik beradik aku semua perempuan. so takde cerita ben 10, hulk atau budak-budak nakal kat sini. rumah aku lebih popular dengan benda-benda pink, princess and love story. haha. love story?? erk. yulk.


baby, everything is ready. baliklah cepat. haha. made by my umi. istimewa untuk our new family member.
lihatlah. letih teman bersihkan. berpeluh-peluh. terisi jugaklah guest room rumah aku ni yang sebelum ni tak berpenghuni. haha


p/s: lepas ni tak perlu risau. aku tak kan bangun lewat sebab baby akan merengek meraung pagi-pagi. dan aku takkan lewat ke sekolah. like, thats great! haha.





No comments: