Tuesday, April 19, 2011

i miss the moment....

assalamualaikum.

ramai orang tanya kenapa aku jarang update blog sekarang. kadang-kadang seminggu sekali, dua minggu sekali tapi yang pastinya tak seaktif dulu la. memang selalu online and balas blogwalking korang tapi takde masa nak duduk relax dan tulis something. kalau nak balas komen fb tu sempatlah. kalau dulu tiap-tiap hari mesti update. kononya "blogger tegar" laa. sekarang ni takde masa nak update selalu. busy dengan kelas dan homework yang datang bertimpa-timpa.

selain tu, sekarang ni jugak aku banyak busy dengan event-event penting. ceehh. *penting lah sangat* tak eh macam karnival pendidikan mara, kem kepimpinan, motivasi.


             masa ni sempat lagi meroyan kat pesta buku kelantan hari tu. dah lama dah. yang asyik "peace" tu cute kan? terima kasih. =_=


this one masa perjumpaan pandu puteri. hahaha. jangan terkejut yer. muka macam gangster tapi ahli setia pandu puteri okay since kanak-kanak ribena lagi. tahun ni aku aktif gila sebab dilantik jadi naib pengerusi. again muka sengal tak reti kawat macam aku ni jugak yang dipilihnya. memang diaorang kena mandrem ngan aku kot. yang duduk senang ala "madam besar" tu pengerusi pandu puteri. kalau jumpa dia sila tabik hormat. haha. actually, pengerusi tu kawan baik aku. tablemates lagi okay. tiba-tiba orang pilih kami. so, terima je lah.
gandingan hebat pengerusi dan naib pengerusi yang tak boleh pakai!


aku rindu saat boleh blogging sampai pagi ^_^
takpe tahan untuk setahun ni jer. cuma setahun.

1 comment:

miss wanie said...

tataw lah sama ada mengenali kak wanie ke tak :D . . hahaha terkejut jugak bile adik kata muke cam gangster..haha tang mana tataw :D