Wednesday, April 20, 2011

hello, wednesday!

assalamualaikum.

hari ini aku rasa macam-macam. letih, marah, dengki, happy, tak pus hati, boring, sedih, frust, terkejut. hari rabu ialah hari yang complete bagi aku. ya! sangat complete =_=




dalam banyak-banyak hari yang ada. hari rabu ialah hari yang paling aku menyampah dan tak suka. and i guess bukan aku sorang jer. kawan-kawan pon sama. one main reason ialah sebab hari ini kami tahu yang otak kami akan di-injectkan dengan bermacam-macam new things. this may lead to sakit kepala yang amat sangat. haha. tak, bukan apa. kalau hari rabu. kelas aku jadualnya sangat pack. aku mesti letih fizikal dan mental kalau hari rabu sebab jadual hari rabu memang gila gempak dan sangat berperikemanusiaan okay! starting dengan fizik and end up with addmath. fuuuhhh. mantap!


i dont know apa yang tak kena dengan penyusunan jadual hari rabu. boleh imagine tak yang semua subjek sains ada hari ni. awal-awal pagi dah kena belajar electromagnet in physic pastu sambung dengan masa sir imran then rehat 20 minit pastu sambung balik dengan biology dan addmath. masyaAllah. boleh imagine tak macam mana "jem" nya otak aku hari ni. keluar kelas terus "speechless"   '^_^


keluar kelas hari ni umpama melepaskan satu beban sebesar anak gajar! betul. macam baru boleh bernafas balik. sebab tu aku selalu moody hari rabu. bukan selalu tapi kadang-kadang dan secara spcifiknya jarang-jarang. hehehe. bukan apa bila kau tengah busy dan letih macam ni. ada pula mamat buat lawak bodoh yang serius tak lawak lansung. of course la kau marah kan? jadi, pengajarannya jangan nak buat lawak yang tak lawak bila orang tengah serius. sila ambik note!


orang-rang kat rumah aku pulak macam boleh baca je fikiran aku ni. macam tahu-tahu jer yang aku tak suka hari rabu. boleh diorang bangun and cakap "hello Wednesday morning. i love you!" serius fake nak mampos! nampak sangat yang adik aku ejek aku. pandai laa kau budak! so. kalau habis hari rabu ni macam "lega gila" okay!



aku "sangat suka" hari Rabu. i loiike!
p/s : hari ni aku telah buat satu sejarah jahat yang baru dalam hidup aku. hahaha.

5 comments:

azwa amani said...

huhuhuhu.....hargailah setiap hari yang kita miliki kerana disitu baru kita mnengerti bernilainya setiap helaan nafas pabila buka mata..cewahhh :) huhuhuhu

IFA Athirah said...

haha.ade plak hari yg x disukai..klako lak rseny :)) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

sarzli said...

cik adik...jgnla sll mengeluh..ni baru kt sekolah,kalo masuk u nanti,keje nanti...hari2 mcm hari rabu cik adik...so blaja2 membiasekan diri k...
anyway..nice blog.
peace no war..

liyana izzati said...

kak azwa amani: thanks :)


ifa athirah : lorh! mmg wujud la nih. mmg tak suka hari rabu.

liyana izzati said...

sarzli: nanti keje lain. masalahnya lain. hahaha. kalau hari-hari macam hari rabu. memang tak lama ah. anyway, thank you.