Tuesday, April 26, 2011

happy birthday to me. happy birthday to me!

Alhamdulillah. i'm 17 now. hari ni birthday aku jadi jangan sedih-sedih okay. tanggal 26 April. so, genaplah usia aku 17 years old. Alhamdulillah i'm healthy and enjoying my life so well. gifted with a lot of beautiful things. seriously, i couldn't ask for more than what i have now. aku cuma harap dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki oleh Allah. Amin.


                                  nahhh! ambik kek ni. sangat sedap :)


                              birthday girl. muka kesian minta hadiah.

di kesempatan ini, aku nak ucapkan jutaan terima kasih to those who keep supporting me all this while. thank you a lot! terima kasih kerana sentiasa menyokong, mendoakan and menyayangi aku. thank you because never lose hope in me. thank you for lending me your shoulders for me to cry on. okay. i love you so much. much love.

Ya Allah perbaikanlah akhlakku yang memelihara urusanku. peliharalah dunaiku yang padanya aku menjalani kehidupan. Perbaikanlah akhiratku yang menjadi tempat kembaliku. Jadikanlah kehidupanku bagiku menambah kebaikan dan jadikanlah kematian sebagai tempat untuk berehat daripada melakukan kejahatan.

1 comment:

gigiAriEma said...

hohoho...
hepy belated birthday dear! :)

dh 17 tuh.. gud gurl.. :)