Thursday, March 24, 2011

sorry, fever!

assalamualaikum.

Alhamdulillah. semua benda terjadi very well. haha. kononya.

sorry dah seminggu aku tak update blog ni. nak tahu tak?? tak nak? biarlah nak bagitau jugak! since last saturday, aku demam. serius! 5 hari. pagi ni baru baik. tak percaya? tanya cikgu-cikgu aku, tanya kawan-kawan aku. haha. kalau tak percaya jugak jemput datang ke rumah dan selongkar tong beras umi aku. sila tengok, bekalan beras tak luak lansung. maksudnya aku sebagai main consumer takde selera makan okay. kalau tak percaya lagi. korang kena buat kesimpulan sendiri lah!

demam sesuatu yang sangat tak best. huhu. dah la aku ni jenis yang bertuah. dapat full package. demam, sakit tekak, batuk, sakit kepala dan selsema. complete! takpe la kan. nak buat macam mana lagi. dah lama Allah bagi aku sihat, sekarang Dia nak bagi  pulak rasa sakit sekejap. walaupun demam yang sedikit ni sebenarnya simply incomparable kalau nak dibandingkan dengan waktu aku gembira dan suka dulu. mungkin Allah nak menguji sebenarnya... kita je tak nampak.


result SPM dah keluar kan? macam mana result korang? tahun ni giliran aku pula berhempas pulas. takutnye. doakan aku diberi kesihatan yang baik sepanjang tahun yer supaya aku dapat menuntut ilmu dengan aman dan baik. InsyaAllah..

1 comment:

neko.wan said...

aloh aloh aloh..sian nyo ko mudok xmtang ni demam huhu xb