Thursday, March 31, 2011

bila mood membaca datang.

assalamualaikum.

hidup kita ni ada pasang surut. hari ni kita gembira tapi tak semestinya esok kita akan tetap gembira. kalau hari ini kita bersedih, menangis tak semestinya selamanya akan macam tu.tapi kalau memang ditakdirkan hari ini kita sedih, gagal. jangan mudah berputus asa dan mengalah. bak kata teacher siti. " kejayaan tak datang bergolek. asalkan kita menjaga hubungan dengan semua orang. InsyaAllah" aku berpegang dengan kata-kata tu. success is 10% inspiration and 90% perspiration kan?? okay. sekian kuliah subuh kita hari ni.


 sekarang ni aku baru je habis baca buku ni. okay lah. biasa jer. tapi boleh dibaca jugak. dah lama dah khatam okay cuma takde masa nak kongsi ngan korang. sekarang kan aku tengah rajin membaca. haha. rajin la sangat. cukup rajin laaa.

semalam, aku pergi pesta buku. see, betapa rajinnya aku dengan buku sekarang. hahha. adalah beli buku skit-skit. yang lain habis beli makanan! hahaha. tak eh. buku lah. tapi tak boleh lawan kawan-kawan aku yang lain. memang sangat gila buku. then, one of the books that i bought yesterday was "kenang-kenangan seorang Geisha by Athur Golden" cover muka depan dia macam kat atas tu. adik aku cakap buku tu dah lama. ahhh! tak kisahlah. janji beli dan boleh baca kan?.

p/s: kaki aku lenguh gila semalam. letih sangat berjalan semalam. letih. balik rumah terus tido tak ingat dunia!

No comments: