Wednesday, February 2, 2011

majlis perpisahan Puan Hajah Pinah Bakar., cikgu addmathku.


'

assalamualaikum..

waaah. lama sungguh tak update blog kesayangan aku ni. hehehe. busy plus dengan kesihatan yang tak berapa baik ni. sekarang ni pon masih selsema. sory la kalau berjangkit dengan korang jugak. hahaha. best ape? boleh ambik mc kan?? nampak sangat suka cuti kau.

jadi sepanjang aku tak update blog ni banyak yang aku buat. antaranya, majlis jamuan perpisahan cikgu pinah, merentas desa and banyak lagi la. sampai aku tak ingat. tapi yang dua tu mmg tak kan dilupa lah sebab sangat sanggat best walaupon nak tercabut kaki aku ni masa merentas desa hari khamis lepas.
gila meroyan aku. tapi best part aku still berjaya dapatkan mata untuk rumah sukan aku. fuh! bangga wei. maklumlah sebelum ni selalu dapat yg terakhir je. bleh imagine tak, time latihan hari tu aku dapat tempat ke3 terakhir?? gila.
 
 
 
 
okay jom ambik gambar dulu sebelum makan.
 
makan time :)

ops. sape la yang tak bertanggujawab ambik gambar aku time tengah melahap macam ni. tapi nak buat macam mana habis kek tu sedap sangat plus kek free plak tu.


                        kek yang sangat yummy. yummy dan so so yummy!! terima kasih kpd sponsor :)


                                    pose terakhir bersama cikgu pinah. we love you cikgu!


dah..dah. nanti kalau aku upload banyak-banyak. ada yang muntah hijau nanti kang. :p

No comments: