Saturday, February 19, 2011

gadis-gadis cun. pilih sekarang yang mana nak buat menantu.


'
assalamualaikum.

aku rasa aku sangat hodoh hari ni. tak tahu kenapa. rasa muka aku macam mak limah baru balik jual kuih je.  mak limah pon mak limah la asalkan kuih habis. umi aku ntah ke mana. ada ke patut tinggalkan aku keseorangan kat sini. ni yang tak nak datang sini ni.

nak tengok gambar awek cun tak? nak? korang memang mata buaya. takde la cun mana tapi meletop kau! kalah korang :p

        teka ni sape?? adik aku lah abby. tiba-tiba jadi cun ala-ala princess butterfly gitu.
hahahahaha :p 

 

 ni adik aku yang pelik kecik. kakak tak ready lagi masa nih. tengok muka macam marah je.
                                       

 sapa ni cun wei?? opss! jangan tenung lama-lama. ni mak aku yer. jangan terkejut. tengoklah anak-anak dia pulak.



minah koya. adik aku yg ke-3. bajet bagus!




dan aku.


takde!

ada pic aku tapi aku tak nak la upload kat sini. malu wei! nanti korang cakap apa pulak. maklumlah aku ni tak cantik, tak hot macam korang. serious, muka macam belacan. nanti ada yang cakap aku perasan cantik pulak kan? plus ada yg muntah hijau nanti.
sebenarnya gambar ni diambil masa makeover yang buat kat stokist cosway umi aku hari tu. ni untuk new stockist la. gambar aku tak cantik. kebetulan minggu tu aku baru balik dari kem. korang boleh imagine tak macam mana muka aku?

p/s : klik pada gambar untuk tumbesaran mendadak! chak!