Friday, February 25, 2011

bahagia. siapa?


'
assalamualaikum..

lama sungguh tak update blog ni. busy ya! minggu lepas dah la ada majlis perlantikan pengawas kat sekolah. lately aku busy gila. esok ada majlis sambutan maulidur rasul. hmmm. nak pakai baju apa ya esok? kaler ape erk? malas lah nak pikir pasal simple thing macam tu asalkan menepati tema udoh la yer. minggu depan jugak aku ada exam. TIDAK!!! malas nya. rasa macam baru start sekolah dah kena exam pulak. tak ready lagi ni T_T     kenapa la aku ni pemalas sangat? someone tolong!

sekarang aku sedang happy. maksudnya takde masalah yang berat sekarang ni. relax je rasa hidup ni. mungkin betul cakap kawan aku yang HIDUP NI MUDAH KALAU KITA MEMUDAHKAN. sekarang, aku setuju! although, sekarang aku tengah berhadapan dengan krisis yang agak hebat dengan kawan aku ni okay, tak nak pikir pasal tu. jangan nak salahkan aku. semua orang tengah bercakap pasal kau sekarang. nasib baik aku tak tumpang sekaki jer. tapi serious, aku rasa sangat tak okay dengan kau sekarang. why do you change so much? sebab kau turun kelas? tolonglah kawan-kawan aku ramai lagi yang terpaksa turun tapi takde la buat perangai ala-ala gedik macam kau. fikir sendiri lah.betul lah cakap orang selama ni tentang kepentingan memilih kawan yg baik. see??


okay lupakan hal tu. tiba-tiba emosi terganggu. berbalik kepada soal bahagia tu. kalau kita bahagia ni orang lain boleh nampak ker? dia shine macam lampu jalan erk? ramai yang tegur aku. kalau kat sekolah mesti ada yg akan cakap " kenapa kau happy hari ni?".  happy lah selagi boleh happy.

   korang sebenarnya yang buat aku bahagia dan makin bahagia.

aku sayang hidup aku! muahhhh! gila bahagia :)

No comments: