Friday, December 17, 2010

sisters are like best friends.

                                 nur anisshafiya izzati. si kecik tersayang :)

kak long! kak long! kak long!
ape adik korang panggil korang tiap-tiap hari? aku. sebagai anak sulung of course la kak long. ape-ape je along, kak long. kalau buat salah  yang pertama sekali kena marah pon kak long jugak. sape kata jadi anak sulung best? bagi aku tak. dan aku juga tak kata jadi anak sulung ni tak best. hal ni ada pro dan kontra berdasarkan situasi. kadang-kadang, aku rasa macam " fuhh! nasib baek aku kakak sulung" dan kadang-kadang "arghh, ni aku benci jadi anak sulung ni". lebih-lebih lagi kalau tiba masa meroyan bagi budak-budak bawah umur ni. dia punya gila tu luar dari kebiasaan.sebagai eldest among 5 cute,pretty princesses(uwek:p), i have to be the leader of almost everything. walaupun, kadang-kadang aku buat tak kesah je. banyak kerja lain lagi lah dari layan kamu-kamu semua. kena tunjukkan contoh yg super duper terbaek kepada adik-adik. tak kesahlah dalam pelbagai aspek khususnya study. mesti tunjukkan kesungguhan kpd budak-budak supaya diorang lebih bersemangat dan beriltizam tinggi untuk berjaya dalam hidup. tak gitu?walaupon aku selalu buat silap dan kerap kali gagal. biasalah tu. namanya pon manusia. memanglah buat silap. well, Rome was not built  in a day right? so, samalah!


                                      nur ardini izzati. adekku..


                             muka kami sama tak??? tak kan???

                      
             ayin dan abby. musuh ketat aku.
             p/s: budak lelaki ini sepupu aku. aku mana ada adek beradik lelaki lah.


                    ini adek bongsu. nama pangilan kakak.ini budak kecik yang berlagak besar


so. sudah lengkap adek beradik ku 5 orang.cuba kira balik cukup tak? or ada lebih. oh! tu mesti toyol. abaikan...hahahhaha.