Sunday, December 5, 2010

kembali sudah :)

assalamualaikum...
good news ialah i'm back. bad news: lepas nih aku kan jadi makin gila :p

hari pertama kembali bertugas takdelah cite yg besh2. for sure selama nih aku ok jer. sometimes i cry for the memories i had left behind. sometimes i cry coz i thought i was so stupid. i cry for all the mistakes.aik! tiba2 emo ni kenapa erk?? tak seperti biasa nih. adala somrthing wrong somewhere nih.
time2 cuti skolah camni takde pergi mana2 ke??
aku kalau bleh nak relak2 je time macam nih. dah tak nak pikir pasal kelas, pasal kerja rumah, pasal ape2 je lah. tapi unfortunately TAK BOLEH. hahaha. dah lumrah pelajar yg tugasnya belajar kot. tapi jiwa aku gila meraban nak masuk klas. tapi time blajar dlu jiwa nih pekik nak cuti sklah plak.. aihhh!!
so, sekolah terbaik sedunia SMK Bachok buat golden holiday. pergh :p ( golden la sesangat) hari nih aku pergi la sbb semalam sudah ponteng. then aku tersedar yg aku nih mmg pemalas gila. semua kawan2 aku discuss pasal homework and everything aku bleh simple jer jawab " tak sentuh pun lagi" pas2 sengih2 cam bdk tak betol.
hmmm. upload pic la besh!


                                              ni masa jamuan akhir tahun 4s1 hari tu.
                                                tempat: pantai irama bachok
                                                in the picture : geng sengih slalu :)



No comments: