Saturday, December 18, 2010

blog.blog.blog

assalamualaikum...
perasan tak? perasan tak? hahaha. aku tukar header baru lorh. tak tau la cantik tak. aku tak berniat pon sebenarnya. tiba-tiba datang. masa tu aku tengah mengedit gambar. then, terfikir nak ubah header tu. so, apa pandangan korang? ok la kot. takpe, nanti kalau aku tak puas hati. aku tukar lagi dan lagi. ikut suka la kan blog aku sendiri!hahaha.

                              header tu sebenarnya gabungan 2 gambar ni.

oh! aku juga nak ucapkan terima kasih cikgu! kepada semua blogger-blogger yg sudi follow blog aku yg ntah ape-ape ni. terima kasih banyak-banyak. kalian merupakan one of the most strong reason why i shouldn't stop doing this. i respect and adore all of you so much. sangat-sangat happy bila tengok ramai yg sudi melawat blog ni dan ada yang sudi follow. seingat aku, bila aku mula-mula berblogging dulu blog aku ni sangat-sangat lah jarang dilawati. bila sampai ke tahap ni, aku rasa dah bersyukur sangat. hari ni dah genap 90 follower aku. baru 90 pon dah kecoh kan? ni belum lagi 900. kalau 9000,90 000 macam mana? gila meroyan aku agaknya..

                                  terima kasih banyak-banyak.

 hari ni hari last aku tusyen addmath utk tajuk-tajuk form4. rasanya otak ni dah bersinar, berkilat dah belajar. minggu depan aku start belajar untuk form5 pulak. advance kan??? bukan advance ni, umi aku yg suruh. sebab dia tahu aku amatlah bijak dalam Addmath.hehehe.

1 comment:

sekamar rindu said...

salam..

header yg comel...:)

follow ur blog..