Tuesday, July 20, 2010

hi. miss.miss you!

asssalamuailakum.
dah lama x bukak blog nih. no update! sebab utama ialah laptop rosak! i miss this blog so much.
hari ni kenapa aku on9 pagi2 nih! sebab baju skola blum iron lagi. semalam termengantuk sangat. lepas iron sume2, tgk ada lappy. so apa lagi....
plus. kawan2 suruh bwk mp3 pg skolah hari ni. mestilah kena charge.. shhhhh!!! senyap2 sudah lar. jgn cakap kat cikgu aku plak x pasal2 status plajar baik tercalar. risiko ni.. dan ini amanah, jgn cakap.SERIOUS! hahhahaha,
sepanjang x on9 ni. well. i had managed to finish up my notes. hahha. yg bertimbun tuh. bangga rasanya.
hari ni. sekolah aku akan ke Pantai Telong. jap..jap..jap. betul ke telong?? dont know. x ingat. correct me if i'm wrong ok?something begining with T laaa. whatever la telong or tokong. nampak sangat x bersosial nih. maybe, aku x pernah pergi lagi kot. tapi hari ni mmg aku wajib ke sana lah! hohoho. bkn BBQ. kutip sampah. llaaaa,,,, this is for projek khidmat masyarakat svik form4. maklumlah, ana sudah form 4. sudah besar yer!
tapi rasa macam malas jer. ni lah, kalu bab2 beramal, haram.. tapi aku akan pergi jugak.. dah lar! ikhlaskan diri tuh..
oklah.. pagi2 nih, mana bleh lama2. bnyak kerja lagi. kalau adamasa nanti aku on9 lagi...

No comments: