Friday, June 4, 2010

siapa gerangan wajah kesayangan hamba?

salam.....
cute x? cute x? cute x duckling tu? alaa, yang kat atas tu, yg bwk love tu..
cute kan? maksudnya, duckling tu bwk love tuan punya blog ni kat semua yg view blog dia... hehehe :)
kalau korang view blog aku ni mesti korang perasan kat cbox aku tu. ada nama 4s1 kan? ape x perasan? xpe2.. tu maksudnya blog org lain lar. biar aku terangkan serba sedikit tentang makhluk tu.. sebenarnya, 4s1 tu nama kelas aku. 4 sains1 yang consist of 34 brilliant students. budak2 yg sangat giler2 dan kadang2 tu akan jadi sangat2 x siuman. tapi yg biasanya komen banyak2 tu adalah si nyak. x perlulah aku story lebih lanjut pasal budak ni sebab i had once tell everyone, the whole world pasal dia.. yg telah menyebabkan dia marah ngan aku tahap babun! well, aku x kisah pon.. dah maklum sangat ngan perangai dia yg merajuk manja macam tu.kpd yg belum pernah baca about her. please click here Nur Atikah Abdul Rahman/ Nyak
dia ada facebook tapi x pernah bagi tau orang lain...
dia ada ramai pakwe tapi x penah nak story pon..
dia chat ngan org lain x cakap....
tapi selalunya ngan cik nijam ar.... ada something ker? itu pun masih menjadi rahsia.
nyak ada seorang boyf yg bernama shahril or shahrul.. something like that lar yg akan cakap " semua datang daripada Allah" " jangan mintak maaf ngan saya, mintak maaf dengan Allah" " lapar dtg dari Allah, kenyang datang dari Allah" sayang sekali nyak x nak kat dia.. rasanya lar, betul ke nyak??? komen skit sayang!

No comments: