Thursday, June 24, 2010

hate!

aku x tahu dan x boleh nak buat baik ngan org yg tak tahu nk hormat org lain. selain diri dia sendiri. seorang hamba Allah ini. aku sangat.sangat tak suka dengan perangai dia. mementingkan diri sendiri sangat.
disebabkan dia antara manusia yg kenal aku dan selalu jumpa. i cannot help myself to avoid him. kena juga bercakap walau sepatah dua. tapi ye lah! dah namanya x suka. jawapan aku mesti lar x seberapa. dowh! bleh dia cakap aku kurang ajar. apa punya olang la ini mamat. tapi kira ok lar tu aku. aku masih lagi guna bahasa yg sopan dan x menyumpah-seranah macam dia selalu buat kalau x puas hati. ini dah cukup baik! tapi normal larh. org macam ni. cuma diorang jer yg betul. i just want to say "Do I care?"
dah cukup baik aku jawab macam tu....

 :) there's a point in your life when you get tired of trying to fix everything and trying to make everyone happy. when you finally decided to quit. its not giving up,
its realizing you dont need certain people and the trouble they bring to your life *_*


p/s : siapa makan cili dia yg rasa pedasnya. aku x tulis nama. masing mahu menutup malu dia...

1 comment:

Anonymous said...

sometimes,kita jga prlu muhasabah diri kta sndiri..
kita tiada hk utk menilai seseorg berdasarkan luaran shj.