Tuesday, June 8, 2010

feeling juga mungkin, diari mungkin jgak. ntah ape2.

aku paling x suka ngan org....
ok lupa,
assalamualaikum.selamat pagi semua!
beradab sikit. sebelum aku menyumpah seranah orang. sekarang ni banyak sangat x puas hati ngan org. x tahu knape. masalah diri aku kot yg terlampau cerewet.bila tgk org, aku ada tafsiran tersendiri tentang seseorang tu!
back to the topic, aku paling x suka ngan orang yg buat baik ngan kita tapi ada udang di sebalik batu. maksudnya, buat baik untuk gain something lar. then, bila dia dapat benda yg dia nk, dia buat acuh x acuh jer ngan kita. apa korang rasa? haaapy :D
ape2 jer la, kalau nak rungkai satu persatu rasa malas pulak. biarkan jer la dgn dia. ntah letak otak dia kat lutut kot. x bleh pikir doh perasaan org! ingat kita ni hati batu ker? malas lar nak story lebih2. biar tersimpan di benak pikiran gue aja.

cuti2 ni mmg waktu terbaik untk buat benda yg kita suka. dlm cuti ni aku dah khatam novel nyak, setulis cinta. bkn karya nyak. tapi kepunyaan nyak! best jgak lar. sepanjang hidup aku dah 4 novel aku khatam. terer tu. tapi kalau tanya org lain mesti x terer especially kwn2 aku. diorang mmg minah cinton la. boleh habiskan novel dlm mase 1 hari jer. ini yg dipanggil mahaguru :) sebnarnya, aku x minat baca2 novel ni. minat ni dtg lepas exam PMR tahun lepas, disebabkan boring tahap cipan kwn aku pon bagi lar satu novel suroh aku baca. aku ingat first novel aku baca, BAYANGAN RINDU by Anis Ayuni. betul ke? ntah lar.. x ingat. then, aku baca SURAT UNGU UNTUK NUHA. best sangat crite tu. sampai meleleh air mataku.. sedih! dlm masa 2 bln cuti tu, aku berjaya habiskan 3 novel. hahahaha. terer la jugok.

pernah x rasa kehilangan? kehilangan jiwa kita, semangat. mungkin kehilangan org yg kita sayang. benda yg kita sayang dan jaga bagai nak rak. aku percaya semua org pernah kehilangan someone/something yg kita sayang. agak sukar untuk menghadapi 'kehilangan' ni especially bila kita dah terlampau sayang, rapat ngan someone/something tu. buat yg masih dlm kehilangan ape2 pon dlm hidup ni. sabar! hidup mesti diteruskan walaupun agak pahit.. percaya there must be a strong reason for everything that happen! cuma sentiasa bersabar dan berdoa semoga Allah kuatkan kita. kpd yg masih kehilangan, kita sama lar!

No comments: