Wednesday, June 9, 2010

boring giler!

hari ni aku bangun tido dgn happy skali. semalam, aku berjaya kenakan kwn2 aku dengan jayanya! jahat x??? jahat x?? biasa lar. cuti2 ni boring. mula2 aku msj PG, kwn aku yg skrang ni kat Melaka, rumah sis dia. tapi x msj lama dia nk pergi main badminton. then, msj ngan nyak pon x lama... arghh!! boring giler time tu.
tgh malam x bleh tido, nk on9 tapi aik aku tgh mengorat adk aku yg satu lagi. aku bg peluang lar kat adik aku yg tu untk mengorat puas2. akibat keboringan yg terlampau aku pon msj lor kwn2.

aku : wei! sek2 mg rasa aku comey x???
-send-
..................................................
bip..bip..bip..bip...
berpuluh msj masuk... sampai x tahu nk balas mana satu.
most pelik kenapa ak pergi tanya soalan bodoh cam tu. dah semestinya la comey,kan?~koya!~
tema : x comey!weh! mg babak gapo mlm2 ni? kaca jah.
tkah : nyepak xsey? pnampar ko? ado ko kcau ore tido?
farihin : ni ngiga gapo plak ni
~antara yg ingat lar!~
.........................................................
aku : xpo ar sek2 mg! sanggup jwb gi2 ko aku. nanti kalu aku tiada, xleh doh la sek2 mg dgr ak tanyo g2! teraso ni...
...............................................
kwn2 yg terkena : dok..dok, aku oyak g2 pon terasa. along comey lar.kalu x xkan.....(rahsia)....
bakpo ni, tiba2 tanya?
..................................................
aku : xdk gapo, x jadi nk bunuh diri. g ar tido, aku ngantuk doh etek! tadi saje2 jer. xleh tido!
.............................................
kwn2 yg terkena : kurang asam betol! ada jgak yg nak kena nih!

No comments: