Saturday, May 29, 2010

lagi....

salam....
kepada yg selalu view blog aku ni,, mesti hairan kenapa lar aku ni suka sangat tukar layout kan??
aku sendiri pon x tau.. sebab cute kot :)
whatever lar kan... janji tuan punya blog puas hati....
ok, esok exam lagi... malasnya!!! PAI and Fizik
fizik tu mmg aku x tau lar macamana nak jawab,, aku dah lar x tau ape2.. matilah aku esok!
kalau dalam kelas aku ade lar paham skit2, tapi kalau balik umah... fuh!!! terus lupa! nak buat macam mana nak mengatasi masalah ni erk??
kena bawak cikgu balik umah kot! ngeeee!! cikgu nak ker??? hahahaha :) x payah jawab pon aku dah tau jawapannya...
aku ingat aku nak tukar blog aku ni jadi 3 colum lar.. masalahnya, aku x reti! anyone bleh tolong ajar?? please!!
aku budak baru belajar,
ada ilmu tolong hulurkan....
back to life: ari khamis ari tu exam kimia.... soalan dia pasal lagu kimia tu jer! giler kaw!gurau jer... soalan dia,,,,, ada susah dan ada senang.. tapi aku mmg suka jawab bhg essay tu, oh yes!!! apa yg aku target betul2 keluar... nasib baik 10 min sebelum exam tu, aku ngan amy ade buat last minute review kat nota2 yg cikgu bagi.....and soalan tu sebijik dgn ape yg kiteorg tengok! serious, nak melompat rasanya :)
hehehe.. tapi tu yg essay jer law! yg lain ade jgak susah.. especially soalan struktur tu....
pasal group 1 periodic table, yup! i do study about that tapi aku x study pasal experiment dia.. skali dia suroh tulis hypothesis, variables and cara untuk mantain variables tu lebih kurang macam tu...
kat bahagian tu lar aku rasa aku lose banyak markah...
soalan2 lain tu insyaAllah....
soalan objektif tu rasanya boleh jawab tapi ada several yg aku mmg tembak kaw-kaw lar...
nak buat macam mana dah terdesak,, tapi tembak aku tu still lagi guna kpala otak.. bukan tembak bodo!
hope dapat A jgak kali ni.. walaupun harapan xkan menjejaskan markah aku..
doa membantu,, jadi doakan aku yer. insyaAllah dapat A...
Amin,,,
untuk paper esok...hmmmm,, lets see, PAI dah study tapi blum habis agi..aku stop kat bahagian haji, umrah, dam2 tu lar... xbleh nak ingat... tu x masuk bhg tokoh agi, yg khulafa lagi... bnyak wei! nampak jer PAI tapi banyak jgak yg kena study...
oklah... stop di sini dulu lar..
thanks for reading this ordinary blog :)



nota kecik : siapa si 4s1 yg banyak komen kat cbox tu! abaikan nama zeikiy di hujung nama aku tu... budak mana ntah si zeikiy tu!! x tau knapa nama dia bleh ada kaitan ngan aku...

No comments: