Wednesday, May 26, 2010

exam lagi dan lagi

salam...
masih lagi dlm mood exam.
tadi aku exam math. sebenarnya, exam ict and math tapi disebabkan aku x ambik ict, xpyh exam lar... sek2 it cakap susah lor! nasib baik aku ambik tassawur islam...hehehe :)
so, ak rasa buat masa ni.. update ak dalam blog ni akan banyak pasal exam lar. sabar yer!

umi aku akan balik hari jumaat ni. yea!!! yipi!!! dah bosan dok umah sorang2 ngan budak2 kecik.. sekarang ni tengah aman coz diorang pergi mengaji.. fuh!! nasib baik kalau x, sakit kpala aku di buatnya....
ada jer modal dorang ni., kalau dah boring main.. mula ah datang sini kat aku, ish! menyibuk jer kan?? seriously, aku sangat2 boring sekarang ni... study, rest kejap! tgh stress sangat ni....
kpalaotak ni macam berat jer.. esok, aku exam kimia.. kan mudah kalau kimia tu macam lagu kimia tu..suruh tulis lirik ke ape ker, ni tak.... ergh!!
tapi exam ni aku x tau ar macam mane result dia... x tau nak target! bm tu insyaAllah... bi, insyaAllah jugak tapi aku rasa macam banyak mengarut jer ari tu... sejarah,, yang ni x yah cakap ar.. lagi lar ak mengarut ape ntah, confirm markah aku down teruk! exam lepas dapat gak lar 85, yang ni??
math..math..math.. aku dah lar lembap skit kalau bab2 mengira ni.. math, addmath,fiz.. sume kelemahan aku lar tu! math tadi sangat,sangat,sangat susah and aku x expect pon akan keluar soalan cam tu...
whatever lar!!!!!benda dah lepas... yang boleh buat sekarang ialah berdoa, insyaAllah...
fokus kpd future ok! sok kimia..mesti jawab abis baik..mau AAAA! exam lepas dapat A. so, kali ni pon mesti A jgak... insyaAllah...
this week baru berapa subjek, minggu depan lagi mencabar.... bio lagi, addmath,pai,.. banyak agi.
bio aku risau ni... chapter4 ngan 5 tu aku x berapa nak paham lar.. meiosis ape benda ntah!
huh,tolonglah....
tolong doakan aku yer! dapat result yang cemerlang..
Amin...

No comments: