Friday, April 2, 2010

hati yg sakit...

pernah x korang terasa akibat kata2 seseorang??
ak biasanya bukan jenis yg sensitif sangat walaupun kawan2 ak cakap ak sensitif, tapi ak rasa ak lebih tahu diri aku sendiri... ak boleh membezakan antara gurauan atau sindiran...
ak paham kalau orang tu cakap dalam nada gurauan still lagi dapat dimaafkan tapi kalau bercakap mcm nak sindir ak jer mmg susah nk dimaafkan lar....
apa hak dia untuk cakap macam tu kat aku.. ak masih tahu menghormati orang yg tahu menghormati orang lain.. jangan harap org nak hormat kita kalau kita sendiri x tahu mghargai, mghormatiorang lain...
selama cuti hujung minggu ni, ak habiskan banyak masa utk tenangkan fikiran ak... ak x boleh hidup dlm keadaan stress n bdendam ngan org lain...
ak x nak cakap siapa orang tu. xnak mencetuskan kontroversi di sini. biar ak simpan benda ni dalam hati aku jer lar...



p/s : waktu sedih2 macam ni, biasanya akan dengar lagu Laskar Pelangi by Nidji..
one of my fovourite song...

menarilah, dan terus ketawa....
walau dunia x seindah syurga...
bersyukurlah pada Yang Kuasa....
cinta kita di dunia selamanya...

No comments: