Friday, August 21, 2009


yea!!!! exam dah habis..pas2 cuti sekaloah plak seminggu...yea!!!! this is what i call life! relax and neat...i'm feeling so great, happy and excited. the week of tiredness, the week full of boring books had end....at least for the time being :) tapi apeape pon aku tau sekolah aku mesti ada buat extra classes punya this holiday...maklumlah sekolah kan nak pastikan kiteorang still study, study and study..tapi best gak dia buat kelas ni, coz at least xde la aku buang mase je kat umah tido n makan. ag pon kalau buat extra classes ni, dapat gak aku tau result aku utk exam ni. xde la aku risau sangat..tapi kalau dapat result yang hampeh aku gak yang sedih....pas2 kalau ada kelas ni bagus gak dapat gak aku jumpa kawan2 aku yang memang banyak cakap and happening gi2....dapat gak buat aku ketawa... tapi the most excited part is aku dapat gak belajar utk the coming pmr ni kalau nak harapkan aku baca sendri, sampai ke-tua pon aku x buat. sekarang aku dok dalam bilik aku, ntah x tau nak buat ape...boringnya!!!! kat luar 2 umi tengah buat persiapan untuk malis peminangan accu...ntah ar diorang x datang ag pon...umi mmg excited, excited,excited giler la aku cakap...dia pulak yg lebih2..suruh kiteorg buat 2 la ni la...ohhhhh!!!!lagi ape lagi yg jadi erk???? oh, mc ngah( adik aku) dah balik la. cbuk aje budak ni balik :( dah la dia 2 suka membebel macam makcik2...eeee!!bingit telinga aku..kalau budak 2 balik alamatnye aku berebut la nak guna laptop ni ngan die...geramnye akk!!! balik la time aku dah boring ni x...menyebok aje la budak ni..yg paling ak x tahan 2, dia punya mulut..kalau dah membebel umi aku pon kalah, barrack obama pon tabik spring punye!!! betol ni ko x caya..try ar datang umah ak...ada berani ka???? pas2 i'm quite happy coz aku dah tau result for bm n geo and guess what i got a for both subjets...isn't that great..maybe korang x excited cam ak kot...coz aku je yg dapat rase...happy giler ni!!!

No comments: