Tuesday, August 25, 2009


aku baru je balik dr sklh ermmm...cam biase ar ade extra classes.. cuti pom dah macam x cuti gak..busy jer. tapi xper ak kena kuatkan semangat ak coz the pmr is just around the corner so aku kena usaha lebih ckit to sucess with flying colours~ make ma parents proud~ sekolah dapat nama~ last but not least, utk aku sndri...dapat hadiah banyak punye :) ~ for my future!!!! *BERSEMANGAT*
kelas ari ni subjek~math, science n geograf....oklah nothing special pom ari nie..kiteorg just discuss about the trial examination papers jer...nothing fancy..keep it slow n steady...wei!!!! peliknya ari ni..kenapa??? ntah ar aku cam lapar jer ni padahal sebelum2 ni xde plak ak lapar..ish..ish..ish ( pelik tapi benar ni) nak wat camne ag-sabor jer la!!! ade......8 jam ag!!!! xper,xper aku kan *KUAT*
today dah masuk ari yg ke-5 aku menjalani ibadah pose n alhamdullilah setakat ni penuh ag..hehehehe( biase) best gak poser ni,, x yah ak cbuk2 cari makanan.... x tau nak cakap ape agi ni.. ngantok ar plak...semalam ak tido kejap jer, giler tol la semalam aku mimpi pasal hantu*UNLOGICAL* tol la (SERAM)..ish, aku ni...ape lar..bulan baek camni mana ade hantu gong!ntah ar.....camne aku blh mimpi, aku pon x tau....

No comments: